sa radem in timpul liber-romania, tara tuturor vanturilor

poate ca nimic nu este mai suparator, pentru mine cel putin, decat vantul care bate din fata atunci cand esti pe bicicleta. Asa s a intamplat si saptamana trecuta, cand am mers din Sacele, sa i spunem localitatea X, pentru cei pentru care este o necunoscuta, si ma indreptam spre Tarlungeni, sa i spunem Y, cu vantul care mi sufla din fata. ajuns la destinatie, am facut cale-ntoarsa, insa spre surpriza mea, si acum, vantul imi batea tot din fata. Concluzia, fiindca nu prea imi place sa ma intind la vorba, si nici nu avem timp,  aici – in Romania,  indiferent in ce directie mergi, vantul iti bate din fata, adica impotriva. Singura consolare ar fi, poate, sa ai in fata un om care sa fie recunoscut ca lider. Poate…Pan’ atunci, noi, cei care vrem sa ajungem undeva, cumva, pe sau langa vreo bicicleta, ramanem cu vanturile…

One response to “sa radem in timpul liber-romania, tara tuturor vanturilor

  1. Si io m-am intrebat la un moment dat daca nu sunt cumva Isus si ca incep de actunci incolo
    sa-mi inteleg misiunea divina pe pamant…….
    si parca vantul a inceput sa cedeze la comenzile mele…..si dupa aia mi-a cazut jarul de la tigara
    pe mine

    De acum baga in seama si vantul din spate

Leave a Reply

