Definitii in miscare

 

                      sau de ce avem nevoie de bicicleta departare

Caricatura este un desen care denaturand obiectul desenat scoate la iveala adevarul…

este un subiect care ma bantuie…

atunci cand vorbim despre anumite lucruri probabil ca avem nevoie de definitii noi!

Asfaltul este ud, ploua marunt, este liniste,  norii plumburii se agata de orizonturi crude, simti picaturile de ploaie prelingandu-se pe obraji, invazia aerului proaspat in trup, trup ce-ti apartine si caruia tu simti ca-i aparti, caci in sfarsit, trupul acesta este al tau – in fata ta kilometri intregi ce asteapta, serpuind si ademenind…nu sunt obstacole, nu sunt mari provocari, este doar tentatia si dorinta…

dorinta care moare ultima…

nu te poti opri-trebuie sa mergi mai departe, iar gandul ca trebuie sa te intorci il ingropi cat mai adanc in pamantul pe care-l strabati…

ai nevoie oare de ceva mai mult decat de atat pentru ca sa poti spune ca este bine, “totul este bine”! Asculti cum picaturile de ploaie cad marunt pe gluga, ritmic, nepasatoare, si le lasi sa te loveasca pe fata, lasi secundele sa treaca si sa sepiarda intocmai cum se pierde fiecare picatura in baltocile peste care treci…

dans

 

oglindire 4

         Ai vrea sa vezi mai mult decat atat…

Mergeam intr- o zi cu bicicleta, venind de la Teliu spre Budila, dupa ce am incercat sa trec un deal. aveam asteptari prea mari de la mine in ziua aia, n am reusit sa l urc, asa ca, cu bicicleta intre picioare, ma intorceam spre casa. ma grabeam, mai ales ca vedeam cum norii burtosi se aduna peste munti si ca mi se pregateste o ploaie zdravana. nici nu mi am terminat bine gandul si a inceput sa cada asupra mea grindina din plin. in zece secunde, cat mi a luat sa gasesc un adapost ploaia m a transformat intr-o carpa uda, ametita si ridicola.

2 responses to “Definitii in miscare

  1. Faine ganduri, frumos scrise. Iar imaginile sunt si ele expresive… Imi place.

  2. probabil, expresiva dar sugestive?
    n au nici o legatura
    nimic n are legatura-e dezlegat

Leave a Reply

