Traseu Sf Gheorghe – Brasov – pe bicicleta

Daca pana la Sf Gheorghe am venit prin Podu Olt, traseul de intoarcere il avem pe la Valcele. Este una dintre posibilitati, insa mi se pare cea mai potrivita. Traficul auto nu este foarte intens – avem ocazia sa trecem printr-o zona extrem de pitoreasca – putem vedea ruinele unei statiuni – trecem prin Bod si ne intregim traseul prin istorie aruncand o privire la Biserica fortareata de aici. Lucruri de care cred eu ca ne putem bucura atunci cand am plecat cu bicicleta.

Traseul merita facut intr-o duminica insorita pentru a ma putea opri macar o ora intre dealurile de la Valcele, unde pot sa fac plaja. Aici se ajunge foarte repede fiind foarte aproape de Sf Gheorghe. Dupa ce ajungem in Valcele, nu mergem inspre Feldioara, ci facem stanga inspre Bod, unde erita sa ne oprim o clipa pentru a admira Biserica si ca sa ne odihnim daca am venit de la Valcele fara nici un popas. De la Bod avem doua rute inspre Bv, depinde pe unde dorim sa intram in Brasov. Fie ne indreptam inspre Sanpetru, fie inspre Harman. Despre aceste doua localitati am discutat deja in traseele anterioare.

Traseul nu este dificil din punct de vedere al fortei de care avem nevoie, fiind mai degraba unul de rezistenta sau recreere daca facem mai multe popasuri. Nu exista portiuni dificile, mai ales daca il parcurgem din aceasta directie. Daca se pedaleaza fara multe opriri traseul dureaza cam 2h, insa asa cum am spus merita sa-i acordam o zi intreaga.

Leave a Reply

