La limita

Cand ne aflam pe limita? Ce este o limita? Ce inseamna sa-ti atingi limitele? Sau sa-ti depasesti limitele?

Intrebari – Provocari – Ganduri –  nu ne lasa in pace, mai ales atunci cand nu ne deranjeaza nimic.

Unii vad limita ca fiind ceea ce este foarte departe, ca fiind ceea ce nu pot atinge – un fel de infinit.

Mie imi place sa vad limita ca fiind ceea ce desparte doua lucruri. Acea linie insesizabila, fragila, trasata firav intre doua domenii sau imperii autonome. Limita este granita pe care nu sunt niciodata sigur ca ma aflu, fiindca poate ca am cazut inapoi in domeniul meu.

 Limita este cea care ma desparte de celalalt, dar care ma si tine aproape de acesta. Ea este cea care ma desparte, dar ma si uneste. Datorita limitei eu pot sa ma confund cu celalalt, si sa raman tot eu. Limita este cea care ma face sa cred ca sunt atat aici, cat si dincolo. Imi da iluzii si sperante…

Limita este libertatea mea de a nu mai fi ceea ce sunt…

Am uneori impresia ca o inteleg, ca este la fel cu mine, ca nu ne deosebeste decat infatisarea – eu sunt Uratul, Ea e frumoasa. Asa ca pot sa merg mile intregi alaturi de ea in masina, pot sa-i vorbesc, sa o ascult, sa radem impreuna, sa barfim si sa ne certam. Vedem aceleasi imagini, privelisti si oameni. Auzim aceleasi zgomote, ascultam aceleasi cantece si vorbe.

Dar uneori tace, sta langa mine, intinsa si doar priveste, ma priveste. Ma uit in ochii ei si  inteleg- este altcineva, ba nu, chiar mai mult, este cu totul altceva decat mine, decat sunt eu sau voi fi. Atunci – nu mai inteleg…

One response to “La limita

  1. 🙂 Raspuns la provocare :(legat si de postul tau) buna seara,asta seara esti in doua locuri !(fa abstractie de faptul ca ti-am raspuns dimineata)

Leave a Reply

