Lenesa iubire

Nu pot sa las sangele sa se scurga-ncet din mine! Sa-l vad cum se scurge, picatura cu picatura…

sange2

Am intrebat-o ce a facut azi. M-am uitat la desene, am mers cu bicicleta, am desenat si…si…nu stiu. Si a inceput sa rada senin. Senin fiindca i se parea normal sa nu stie ce a facut intr-o zi precum cea de azi, fiindca i se parea firesc sa deseneze, daca are chef, sa stea degeaba, daca are chef. E doar un copil. E ceva rau in a nu sti ce ai facut azi? Nu, insa pe noi, cei maturi, sau cum vreti sa spuneti fiecare dintre voi, o astfel de atitudine pare de neinteles sau imposibila. Suntem prea ocupati, prea grabiti si nu mai putem sa traim timpul, sa traim doar timpul si atat, nimic mai mult. Suntem incapabili sa lasam viata sa se scurga pe ascuns, in mod secret, in venele noastre, fara sa lase in urma nimic, doar simpla-i trecere. Suntem incapabili sa lasam timpul sa fie un vagabond!

Imi marturisesc neputinta de a fi detasat, macar o clipa – imi ramane doar pretentia sau speranta ca inteleg cat mai mult din tot ceea ce se petrece-n jurul meu.

Merg pe strada, alene, fara graba, ma bucur de aer, de lumina si soare. Ii vad pe ceilalti cum trec in graba pe langa mine, pe jos sau in masini. Sunt toti fie ocupati, preocupati, epuizati, realizati sau resemnati. In valtoarea de corpuri o vad pe ea, o vad venind spre mine, o vad si-mi place de ea. Imi place cum se imbraga, cum merge, cum si-a aranjat parul. Imi place aerul ei – atat de absent…Imi dau seama ca ea este cea pe care mi-o imaginam de atatea ori, pe care am asteptat-o atata timp. Ma uit sa vad daca ceilalti au remarcat-o, insa nu, ea ramane a mea, numai a mea. Simt ca m-am indragostit cu adevarat, simt cu tarie ca ea este cea pe care o doresc. Se apropie de mine din ce in ce mai mult si incerc sa o privesc atent si ii zambesc ascuns. Gata! A ajuns in dreptul meu … simt  aerul vibrand la trecerea ei!  Nu m-am intors dupa ea. Am mers mai departe, bucurandu-ma de aer, de lumina de soare! O las sa treaca, sa dispara! Iubirea mea de azi! Naluca mea fugara!

sange1

                                Sa lasam sangele sa se scurga-ncet din noi

                                        Dandysm

                                      Bani

                                                       Ocupat

                                               Seninatate

2 responses to “Lenesa iubire

  1. parca e atmosfera din cartile lui Haruki Murakami “la sud de granita,la vest de soare”
    imi place.e totul atat de simplu…

  2. sa speram ca iti voi mai oferi ocazia sa spui ca ceva de pe aici iti place

Leave a Reply

