Bod pe bicicleta

Ieri am facut o tura pana in Bod – foarte fain, chiar daca mi-as fi dorit sa am parte de soare. Dar a fost bine si asa. Am plecat din Sacele, centura Bv pana in Harman, iar din Harman pana in Bod. Mi-au atras atentia indicatoarele legate de  mlastinile din Harman, pe care as dori sa le vad. Din Bod m-am intors prin Sanpetru si Harman. Traseul este unul de plat, nu sunt catarari, deci e bun pentru intretinerea conditiei fizice. Cateva poze  cu Bodul sunt pe cealalta pagina.

Imag197

                              Brasovul din perspectiva broastei !!!

Leave a Reply

