Dupa o zi proasta

DSC_0160

Simt nevoia sa spun ceva bun – frumos sau util – placut, asta daca nu vreau sa-mi bat joc de toate lucrurile pe care le vad in jurul meu si carora oamenii le dau atata importanta. Sa nu devin deci ironic, sa nu cad in capcana absurdului pe care mi-o intinde rasul lipsit de umor.

mergeam intr-o zi cu bicicleta si am uitat de mine, pedalam la un moment dat chiar pe axul drumului. dintr-o data ma trezesc cu un TIR care incearca sa ma depaseasca. Pentru a reusi sa faca asta intrase complet pe sesnsul opus, mai ales pentru a pastra si o distanta de siguranta intre el si bicicleta mea. Astfel a reusit sa ma depaseasca  fara sa ma claxoneze si fara sa-mi dea impresia ca facusem ceva aiurea. Mi-a placut. Mi-a dat impresia ca putem avea grija unii de altii atunci cand ne aflam pe acelasi drum si fara sa facem un mare caz din asta.

DSC_0156

3 responses to “Dupa o zi proasta

  1. Salut! Recunosc, mi-au atras atentia fotografiile, pentru ca recent am facut unele similare 🙂 Dar mi-a placut mult gandul/metafora ta…

  2. Alina, ma bucur ca ti-au placut fotografiile, sa cautam deci metafore!
    Mi-a placut mult la Sulina, mai ales citita acum, la 12 noaptea…ai dreptate cand spui ca nu poti intra oriculm in Sulina, trebuie sa te pregatesti inainte

  3. Sulina:)….mi-e dor de ea. Din pacate e foarte departe de mine. Dar am fost in alt loc drag mie in acest weekend, in Apuseni. Am facut poze frumoase frumoase de tot…le postez acusi 🙂

Leave a Reply

