Fratele meu

Lumea asta de cacat in care traim acum este mai rea ca cel mai crunt sclavagism. Macar atunci stiai sau sperai ca poti scapa si evada – te duceai dracu in padure si traiai acolo, deveneai un erou sau un haiduc, naiba stie. Dar acum ce faci – muncesti, avand iluzia libertatii, ca sa platesti ca un nebun toata viata si fara sa poti scapa. Suntem ca niste sclavi care au impresia ca sunt liberi fiindca platesc impozite.

           un citat din ce a zis fratele meu in pauza de lucru de azi

3 responses to “Fratele meu

  1. sunt de parere si cu riscul sa ma contrazici 🙂 ca indiferent in ce lume traim,TOT AIA E.Depinde numai de noi cum ne dirijam si cum alegem sa facem lucrurile.Ahhh..urasc cand vorbesc si suna a dogma..sau a secta 😦 dar …astea sunt cuvintele… oricum mesajul este acelasi,indiferent in ce pachet il livrezi .
    Si eu ma trezesc de multe ori spunand ca am senzatia ca nu m-am nascut in secolul potrivit.Dar la fel as fi fost,acelasi caracter,aceasi personalitate si cam aceleasi drumuri le-as fi ales.Poate in schimb m-as fi luptat cu zmei si as fi salvat Feti -Frumosi si m-as fi dat de 3 ori peste cap sa salvez lumea .
    Zi-i la fretele tau ca deobicei lunea e mai dificila pana pe la ora 10 apoi totul incepe sa se calmeze si sa nu mai gaseasca un motiv ptr care s anu munceasca hihihihihih

  2. probabil ca va citi el sfatul tau – dar noi ramanem aici, cu lanturile noastre cotidiene.

  3. Salut.Tot in aceiasi idee dar cu final mai optimist,am gasit un profil pe neogen,citez`Viatza este un joc de rahat,noroc ca are o grafica buna`
    Cum o fi?Si daca o fi?Gandestete la Sf Petru in momentul aceleiasi dimineti,cat injura cand da drumul la toti prosti in rai.

Leave a Reply

