In pat cu strainul – Foucault 1

                                   Masca mea? Unde e? Ati vazut-o cumva…?

As vrea sa nu o consider doar ca pe ceva ce-mi acopera adevaratul chip. Vreau ca masca mea, cea pe care  o arat lumii sa nu fie un element strain, nedorit, insuportabil, de care sa doresc sa scap cu orice pret. As vrea ca masca mea sa fie chipul meu, as vrea ca ea sa fie cea prin care eu ma arat si prin care ma descopar. As vrea ca ea sa fie cufarul infinitelor posibilitati pe care eu le am ca sa devin un om, prin care eu pot sa mi traiesc umanitatea ce mi-a fost data aici si acum…Masca mea sa fie oglinda uitarii de sine… 

                               Sa fim bufoni

                                               Masca mea e stilul meu

                                                                           sa uitam psihologia

4 responses to “In pat cu strainul – Foucault 1

  1. Sa uitam psihologia…dar si logica? Daca masca ta e chipul tau adevarat, cel prin care te arati lumii si te descoperi….de ce ai vrea sa fie si oglinda uitarii de sine, in acelasi timp? Doar uitand de tine te poti dezvalui lumii asa cum esti cu adevarat?

  2. fiindca unii dintre noi chiar tin la sinele lor – nu sunt budhisti 🙂

  3. Eu numai dacă uit de mine pot să mă dezvălui lumii. Şi nu numai eu. Cred. Dacă n-am uita de noi am reuşi să interacţionăm? Nu e vorba de a minţi, ci doar de a alege un intermediar între mine şi cei din jur. E mai sigur aşa. Masca mea este ceea ce am fost, sunt şi voi fi. Toate într-una. Este cea care-mi arată cum să trăiesc tristeţea cu veselie, cum să mă uit în oglindă fără să-mi întorc privirea de la propriul meu chip, cum să trăiesc fără să deranjez lumea din jur… Şi toate astea fără a ascunde absolut nimic.

    • exact, bogdan. insa traim intr-o societate care ne inseriaza, ne psihologizeaza in fel si chip. nu intru in detalii. ne raman poate relatiile intime, de grup, unde putem sa ne construim alte identitati decat cele pe care ni le injecteaza societatea sau sistemul.
      dar merita sa riscam? 🙂

Leave a Reply

