Ghimbav – cu bicicleta

Imag262

 

Imag261

Imag258

Imag257

5 responses to “Ghimbav – cu bicicleta

  1. m-am bucurat si eu de Brasov in acest weekend. 🙂 si am trecut si prin Sacele( incercand sa vad partea frumoasa a lui )
    mult soare de toamna,lumina aurie si calda..muzica faina in fundal,liniste,oameni calmi si zambitori ,o cafea buna in Cafeteca.chiar imi era dor de Ardeal…de voi,oamenii calzi 🙂 si naturali

  2. este bine daca poti face comparatii…ai reusit sa vezi partea frumoasa din Sacele?
    pozele nu sunt foarte clare fiindca sunt facute cu tel si nu am avut o lumina foarte buna, insa sa stii ca merita vazut si ghimbavul, in cazul in care vei veni in bv

  3. Am vazut Sacele si orasul si imprejurimile.evident este o zona superba,dar daca nu te plimbi prea des cu autobuzul de Sacele, care e f pitoresc dar doar asa din cand in cand 🙂
    ma gandeam ca ai facut poze cu un telefon,dar e bun si ala in lipsa de altceva,dk vrei sa “captezi” momentul .Bine ca nu le-ai facut in timp ce mergeai pe bicicleta

  4. esti prea buna da ca numesti mersul cu autobuzul o plimbare prin sacele. dar sunt sigur ca experienta ta te-a facut sa deosebesti ce merita vazut…

Leave a Reply

