Bicicleta de decembrie

Muntii nu se mai vedeau. Ii inghitise ceata si norii. De obicei de aici de unde ma aflu acum puteam sa vad Vf Postavarul, in stanga, in partea cealalta M-tii Piatra Craiului, iar in centru Masivul Bucegi. Acum nu mai vad decat  o parte din poiana mica, restul este invaluit de ceata si nori. Zaresc in departare cateva lumini, probabil ale hotelurilor din Poiana Brasov sau ale macaralelor care lucreaza pe ici pe colo . Imi plac siluetele cenusii si conice ale brazilor, ce se ivesc pe alocuri in ceata groasa. Imi par niste mosnegi ce ti indica drumul! Toate acestea imi aduc aminte de ceata groasa pe care am vazut-o in Sureanu, in urma cu vreao opt ani, atunci cand am mers in excursie cu Mihaela, Marius si un coleg de-ai Mihaelei. Ce excursie faina, cand am strabatut o buna parte din Meridionali pe jos, de la Cindrel pana la Parang. Aproape o saptamana…Mi as fi dorit ca acum lumina sa fie mai vinetie, asa cum este ea uneori la asfintul de toamna tarzie, insa probabil ca ceata este prea groasa. Dupa ce m am odihnit putin si am adulmecat linistea serii am plecat inspre oras. cu regret, fiindca de fiecare data mi se pare ca nu voi mai avea ocazia sa mai fac un traseu asa de fain, dar asta e…Fiecare prilej cu frumusetile sale! Nu am coborat in viteza, n avea nici un rost, mai ales ca era atat de placut sa pedalez prin ceata. Cand am ajuns la parcarile de unde se vede Brasovul atat de bine, se intunecase deplin insa atmosfera era parca incinsa de la luminile orasului ce spimtecau ceata. Mai departe am coborat in viteza, desi trebuie sa mi schimb obligatoriu franele.

Leave a Reply

