Eu nu sunt

Nu imi mai pasa de trecerea timpului – il ascult, intocmai cum fac si cu susurul izvorului de la  munte

Eu ma pot opri din mers pentru a putea privi un peisaj – ii apartin asa cum frunzele de toamna apartin pamantului

Pot sa ascult fara frica soaptele frunzelor care tremura in vant – imi soptesc vorbe  frumoase

Eu sunt cel care visez cu ochii deschisi – vad sclipiri ce mi se par atat de reale

Ma plictisesc – sunt prieten cu timpul si-l las, usor, sa ma minta, usor

Surad, cand intalnesc oameni – imi aduc aminte de chipuri din copilarie

Imi place sa ascult – cuvintele in joaca sunt fulgii de zapada

Ii privesc pe ceilalti in ochii – asa am descoperit frumosul

Eu – astept

**

stralucirea din ochii facuti sa straluceasca      zambetul de pe buzele facute sa zambeasca       roseata de pe obrajii facuti sa roseasca        un corp, cu muschi si nervi, facut sa nu se teama

Suntem obisnuiti sa stergem diverse lucruri si sa o facem cu usurinta – le facem sa dispara. Putem sa stergem un cuvant, o propozitie sau un desen. Stergem o poza care nu prea ne place sau o lista de prieteni. Putem sa stergem un blog si amintiri si cu ele zile si nopti si sperante si vise si prostii si istetimi, greseli si erori, rusini sau mandrii. Stergem promisiuni. Este atat de usor, si nu ramane nici o urma – ramane negrul, acest intunecos pe care nu-l mai putem sterge, care ne insoteste o viata intreaga, care devine si ramane viata noastra.

Inlocuim speranta cu obisnuinta, cred, iar lucrurile simple cu explicatii complicate, cred, tristetea cu imitatia, cred, vulnerabilitatea cu orgolii, cred, vulnerabilitatea, cred, vulnerabilitatea, cred…

Mi-as dori ca ceea ce fac sa conteze, nu mult, doar atat cat sa conteze! Sa-i transforme pe ceilalti, sa aduca o modificare in ceilalti, sa-i faca sa se intrebe cine sunt eu, cine sunt ei, ce facem sau ce vrem sa facem…

Sa las o urma…

9 responses to “Eu nu sunt

  1. Excelent articol. Eu zic ca lasi 🙂 doar prin simplul fapt ca ne determini sa iti raspundem, sa interactionam, sa dam un semn, cat de mic, arata ca ne-ai atins, ne-ai transformat, ai lasat o urma 🙂

  2. Mai ceva:) te invidiez. As vrea sa am si eu curajul sa scriu lucruri atat de personale. Dar nu il am…

  3. 🙂 nimic in lumea asta nu caracterizeaza mai bine conditia umana ca si egoismul,dar eu omul sper si vreau sa tind la altruism. Drink a wine fuck a woman ,your years pass and they never come back!

  4. Used to be black…;) :-).

  5. Pune mana fa copii,adica nu mana….ma rog stii tu.:D

  6. Ovisu aprob cele spuse!:)Armin sa te vedem cu poze si cu bebei nu cu munti!:-P

Leave a Reply

