Traseu cu bicicleta – Brasov – Holbav

Oricat de ciudat ar parea, nu stiam exact cum se numeste locul inspre care ne indreptam, stiam doar ca acolo, pe undeva, exista acest satuc si ca drumul pana acolo are destul de multe surprize placute de oferit. Celor ce se opresc sa le priveasca, e drept…

Am trecut pe acolo toamna trecuta, iar drumul m-a uimit datorita vegetatiei sale pe care eu nu am mai intalnit-o prin preajma Brasovului. Dar nu numai de asta…

Poate este o sansa, poate este un blestem, insa asa a fost sa fie, ca Holbavul sa ramana ascuns, dar si protejat de acest minunat relief care-l inconjoara. Uitat de lume, ascuns de ea, lipsit de multe dintre facilitatile pe care ti le ofera viata moderna si civilizata, Holbavul este o dovada a faptului ca natura te ajuta, dar iti cere si o rasplata pentru asta. Te pune pe ganduri si acest mic amanunt, ca nu apare pe nici un indicator, astfel incat descoperirea lui pare sa fie pentru cei care vor sa merga acolo, o mica aventura, una care merita traita, acum, pana cand lucrurile vor mai fi asa.

Ramane acest minunat traseu

Brasov – Cristian – Vulcan – Holbav  – Rasnov – Poiana Brasov – Livada Postei.

Despre Holbav se mai pot afla date aici si aici.

One response to “Traseu cu bicicleta – Brasov – Holbav

  1. Cred ca am fost in Holbav acum vreo cinci ani. Nu imi aduc aminte cum am ajuns acolo, probabil cineva din vulcan mi-a spus de catun. Trebuie sa remarc ca am parcurs un drum neasfaltat la momentul acela. Diferenta fata de ceea ce te poarta
    astazi, este acelasi drum acum asfaltat.

    Presupun ca sunt schimbari, si in perceptia lor si a noastra, in privinta izolarii in sens pozitiv.

Leave a Reply

