S(cen)ex – cainele scroafa

NU am de gand sa vorbesc despre notiuni si despre modul cum ele se ordoneaza, se intersecteaza, se exclud, in lumea lor ideala, rupta de nevoile mele. Este vorba despre incordarea asta de care nu pot sa scap, de care fug mereu sau cu care ma lupt zi de zi, naiba mai stie cum e. Parca as fi inchis intr-o temnita,..O simt implantata in carnea mea. Din cauza ei nu-mi pot gasi locul nicicand. Asta e! Chiar iesisem de la meciul de hochei dintre Romania si Spania, 4-0, meci frumos, insa nu prea aveam chef sa merg direct acasa, mai ales din cauza acestei incordari, asa ca am hotarat sa fac o scurta plimbare. Ma indemna la asta si aerul rece, revigorant, de afara. Poate din cauza starii in care eram, dar mi-am adus aminte de nostalgia sfaramata, de fata aceea ce si-a dat drumul pe rotile de pe aleea de sub tampa, trecand, fulgerator, prin mijlocul intersectiei, fara sa se asigure deplin, fara sa faca cel mai mic gest ca ar avea intentia sa se fereasca de masina, sa le ocoleasca. Si-a dat drumul ca si cand nu ar fi fost nimeni pe strada, nici o masina, nici un obstacol, doar ea si elanul ei orb. Si-a dat drumul de parca si-ar fi dorit sa-si ia zborul. Frumos.
Din fata mea venea o doamna ce iesise sa-si plimbe catelul in jurul blocului. Chiar daca eram aproape de centru, eram inca in zona ocupata de blocuri, zona unde vezi adesea oameni ce seara ies la plimbare cu cainele. Doamna avea un catel de rasa, micut, care in seara asta probabil ca nu prea avea chef de nimic, fiindca ramanea mereu in spate, obligand- o pe doamna sa traga cu forta de lesa. In curand aveam sa ajungem foarte aproape unii de ceilalti, sa ne intersectam, moment in care doamna i-a spus catelului “hai tu scroafa o data!!”. Poate din cauza mea, poate din cauza faptului ca urma sa ne intalnim, eu fiind singurul om care trecea pe acolo in acel moment, poate de aceea l-a numit pe catel astfel. Nu stiu!

2 responses to “S(cen)ex – cainele scroafa

  1. Deci, cateaua probabil ca a fost crescuta de o familie de porci, ca in filmul cu Mogli, crescut de lupi. Posibil.

Leave a Reply

