ohhhhh

craciun cu soare

asa a fost sa fie. asta ar putea sa fie chiar si o urare – sa aveti un craciun cu soare! urarea asta ar putea sa fie buna chiar si atunci cand ninge. anul acetsda asa a fost sa fie – soare, destul de cald, iar toate astea dupa o saptamana in care am avut parte de zapada. altadata ma deranja putin cand craciunul nu era plin de zapezi, de fulgi jucausi, de nori morocanosi, ce te invitau sa stai in casa alaturi de familie, insa acum mi a placut, mai mult decat atat. am considerat ca asta este un dar, asa ca am profitat de vremea asta si am facut o tura de bicicleta. nu cine stie ce – de la sacele pana in centrul bv. o tura frumoasa. mi a placut ca erau putine masini, iar asa mi am dat seama cat de frumos este brasovul atunci cand nu este plin de masini. erau si putini oameni – asa ca mi am dat seama ca orasul asta este frumos chiar si in lipsa oamenilor, desi trebuie sa recunosc ca, da , oamenii il fac cel mai frumos.

 

Leave a Reply

