oxigen

ma durea destul de tare sapul si nu prea aveam chef de nimic. ea tot imi spunea chestii…mi se parea ca le mai auzisem de atatea ori, macar o singura data mi le mai spusese. nu puteam sa fiu atent. din cand in cand ma mai uitam pe geam si ma enervam  cand vedeam cum se aduna norii deasupra orasului…

-iti place sa arunci lucrurile sau le pastrezi, chiar dupa ce s au  stricat sau dupa ce nu ti mai sunt folositoare? cred ca daca un pix nu mai scrie tu il arunci si gata, uiti de el…

inca ma mai gandeam la cartea aia nenorocita, care imi adusese aminte din nou cat de slabi sunt oamenii, sau cat de slab sunt eu, cat de neputincios sunt in fata dependentelor de tot felul. imi era atat de greu sa traiesc fara tigari, imi era dor de fumul ala nenorocit, imi era pofta sa stau pur si simplu degeaba si sa nu ma mai gandesc la nimic, doar sa fumez…sexul, tigara, timpul. ah, nu ma mai puteam juca si presiunea asta incepea sama omoare…

-da., cred ca da. dar ce e asta, un  test? o intrebare tampita, dar mi se parea necesar sa zic si eu ceva, ca sa nu o las sa vorbeasca singura, ca sa dau impresia ca am inceput sa flirtez, ca particip si eu.

ea imi zambea, dar imi dadeam seama ca simte, imi dadeam seama ca face eforturi mari sa mentina legatura cu mine.

pana ajung acasa o sa se innoreze si nu o sa mai pot face tura de bicicleta…inca o zi ce trece atat de aiurea. asa e in orasul asta, nu am ce sa fac. exact ca personajul ala, din cartea aia nenorocita. probabil ca de aceea ma intrebase si ea chestia aia, ma simtise, intuitia ei era atat de buna. intr-adevar aruncam orice, aruncasem atatea lucruri in viata mea, ca un copil rasfatat,  ca un copil ce isi permite orice, ca un copil rasfatat de zei, rasfatat de timp. imi aduceam aminte acum ca am ras de ea ca nu avea la ea in camera nici un pix care sa scrie. le pastra chiar daca nu mai aveau pasta…nu intelesesem nimic atunci…demult…

Leave a Reply

