Farame, adaugiri

Nu prea are rost sa termini nici un puzzle. S ar putea sa te dezamageasca. dar , mai mult decat atat, s ar putea sa ti dai seama ca sfarsitul jocului este chiar sfarsitul tau. asa ca mai bine lasa l neterminat, mai bine lasa cate un gol pe ici pe colo, asa,  sa mai poti visa, sa mai poti reveni oricand sa l umpli cu fantezia ta, cu cuvinte uitate, cu cuvinte nerostite, cu cuvinte pe care esti obligat sa le cenzurezi in viata de zi cu zi. sa te simti liber…

Un traseu de antrenament, adica de intretinere sau de imbunatatire a conditiei sportive pentru noi, cei care facem totul din pasiune (?!), este cel de la Brasov spre Prejmer. Am mai amintit despre Prejmer in mai multe ocazii, insa acum este vorba despre traseul ce ne duce spre Prejmer ocolind cat mai mult drumul de masini, adica pe Centura orasului Sacele, apoi pe la Tarlungeni – Carpinis, drum de curand asfaltat, drum ce inainte era un drum agricol, si care este foarte putin circulat de catre masini. ajunsi in Prejmer putem opta fie pentru a ne reintoarce in Brasov prin Harman, fie de a reveni pe la Teliu, Budila, Tarlungeni, iar de aici fie prin Sacele, fie direct Tarlungeni-Brasov. Eu prefer cea de a doua varianta, iar asta tot din cauza masinilor, mult mai putine pe acest traseu. Urmand acest itinerar putem sa avem deci un traseu foarte bun de antrenament, dar si de relaxare, adica de plimbare faina cu bicicleta. Pentru cei care au aparate foto, e bine sa si le tina pe aproape, fiindca sunt multe de fotografiat, biserica fortificata din Prejmer, parca mereu altfel de fiecare data, peisajul de la Teliu, Zizin, sau frumoasa vedere cu muntii Ciucas, ce se vad atat de frumos din Tarlungeni. Se pot face insa si bune instantanee despre viata cotidiana a satelor din zona, unde intalnim din plin diversitatea, in viata comuna a romanilor, ungurilor si a tiganilor, viata ce se desfasoara avand in fundal frumoasele palate din Budila si cetatea din Prejmer.

Marea problema de pe traseu va fi vantul, mai ales pe portiunea dinspre Carpinis si Prejmer, asa ca aici e nevoie de o cat mai buna rezistenta psihica…

Catarari nu avem, deci poate fi un traseu fain pentru cei care nu prea agreaza efortul intens…

In ultima perioada marea problema este ploaia, ce parca nu mai vrea sa se lase dusa, asa ca turele se fac in graba, sau sunt intrerupte de ploaie. Cred ca sunt putini cei care inca nu au fost prinsi de o ploaie zdravana in iesirile lor pe bicicleta. Intr o sambata cand veneam de la Rasnov spre Poiana m am intalnit pe drum cu un ciclist ce venea din Germania si care imi povestea ca si pentru el marea problema de a lungul calatoriei a fost ploaia, care l a oprit de multe ori, fie pentru a se adaposti, fie pentru a campa, ceea ce ii provoca mici intarzieri. Dar asta e, trebuie sa mergem inainte, nu? Discutand cu el, bineinteles ca avenit vorba si despre echipament, el fiind adeptul unui echipament cat mai putin sofisticat, de altfel neavand nici macar un calculator de bicicleta, care la noi este din ce in ce mai des intalnit pe biciclete. Am urcat cu el pana in Poiana, discutand despre drumuri, despre ploaie, despre cat de greu este sa gasesti itinerarii care sa te fereasca de masini, despartindu ne in Poiana, eu coborand in Brasov, el fiind nehotarat dc ramane in Poiana sa si aseze acolo cortul, sau dc merge in bv. Mi se parea ca intr un fel vrea sa ramana singur sa se bucure in felul sau de o seara faina de sambata!

Era oricum o calatorie lejera…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s