Bicicleta si evenimentul

Dimineata
Toata noaptea am ascultat sforaiturile. Probabil ca, din cand in cand am mai adormit si eu, insa, pana la urma, sforaitul lor nu ma deranja. Poate si fiindca nu eram in acelasi cort, poate ca nu mi se parea greu sa suport asta, atunci cand era vorba de ei. Mai mult m au deranjat pasarile cu ciripitul lor intens de dimineata devreme, ele avand probabil o anumita ora cand fac o zarva extraordinara. Eram destul de nehotarat, adica nu stiam daca sa particip si in ziua asta la concurs sau sa plec cu bicicleta, iar daca plec cu bicicleta pe unde sa merg. Sa merg pe DN1 prin Campina si Comarnic sau sa merg pana la Valea Doftanei, de unde sa ma intorc pe DN1 pe la Comernic, sau sa merg pe Valea Doftanei pana in Brasov.  Varianta cu DN1 nu ma atragea prea mult datorita masinilor, datorita agitatiei de acolo, insa era ceva ce ma ingrozea  si in imaginea singuratica a drumului forestier ce se adaposteste printre copacii stufosi. Poate ca eram eu cam obosit dupa o noapte petrecuta in cort…

“Acum 20 de ani nu prea sforaiam pana pe la ora 4 in cort – Gemul asta e gel de par – Du te si pune niste crengi peste ce a facut fiu tau acolo azi noapte – Ma doare genunchiul = Haide sa mancati – Uite ca s au trezit vecinii eco -Strangem corturile dupa concurs – Nu prea arata bine pentru un drum de bicicleta – Ce faci? Pleci cu bicicleta? – Sa tiiei l atine niste sanwichuri”

Pe la 10, 30 intrasera cu totii in concurs, asa ca am plecat si eu cu bicicleta, hotarat sa merg pana la Valea Doftanei, iar de acolo voi vedea daca voi intra pe DN 1 sau voi urma drumul forestier pana in Brasov…

uneori ceva se intampla de la sine. asa mi se pare mie si pentru asta reprezinta un eveniment, desi ptr altii poate ca este ceva banal

One response to “Bicicleta si evenimentul

  1. Pingback: Din blogosferă: borduri înalte în Bucureşti, dar e frumos cu bicicleta la piaţă | Bicla.ro – pentru bicicliştii urbani amatori

Leave a Reply

