Oameni si locuri

Ma bucur cand descopar o melodie ce mi place, una pe care pana acum nu am mai ascultat o. E o experienta ce ma imbogateste, iar pentru cateva momente mi se pare ca am mai reusit sa gasesc un mijloc nou de comunicare cu lumea ce ma inconjoara. Descoperirea asta  imi da speranta, fiindca imi dau seama ca mai sunt atat de multe melodii pe care poate ca le voi descoperi in viitor.

Desi nu pot sa vorbesc despre viitor fara sa ma gandesc la tot ce am pierdut in trecut, la toate momentele pe care le am amanat pentru un viitor nesigur.

Exista atat de multe drumuri pe care inca nu le am umblat, unele pe care le am colindat doar cu masina, dar la care as vrea sa ma reintorc  si cu bicicleta, drumuri pe care le am vazut pe vreo harta si unde as vrea sa ajung si drumuri pe care mi le imaginez, albe si tacute-n soarele galben.  Sper ca exista pe undeva…

Un traseu frumos de bicicleta, clasic intr un fel, este cel al Susaiului, traseu care este mai des parcurs dinspre Azuga, pana la cabana Susai, sau chiar pana in Sacele sau pana la Predeal. Oricare dintre aceste variante se poate face la fel de bine. Ca cirscuit o varianata buna este cea care pleaca fie de la Saele, fie de la Azuga, se duce pana la Susai urmand drumul forestier, iar apoi revine la punctul de plecare pe drumul masinilor, pe drumul national. Prima data am aflat despre acest drum de la Radu, insa anul trecut l am tot amanat din cauza vremii, insa anul acetsa l -am programat pentru o sambata fiind hotarat sa merg indiferent de vreme. Am plecat cu Ovidiu, Rares si Dan, dinspre Sacele, planul fiind sa mergem pana la Susai, iar de acolo, spre Cioplea – Predeal. De planul initial s au tinut Rares cu Ovidiu care au pedalat mai in forta, Dan si cu mine mergand mai incet, am continuat sa pedalam pana la Azuga, fara sa mai intram la Susai, iar de la Azuga ne am intors pe drumul national – Predeal/Sacele.

A fost fain, vremea a tinut cu noi, tura a reusit. Un drum clasic de bicicleta, dar care isi pastreaza prospetimea cred eu in orice moment. Exista locuri de unde ni se deschide o priveliste minunata inspre Piatra Mare, iar drumul nu are portinu de catarare dificila, astfel  ca se poate aborda si intr un moment in care avem chef de o plimbare.

Iata si harta aproximativa a celor doua trasee:

Leave a Reply

