Traseu cu bicicleta 3 – Moeciu

Este o tura probabil clasica. Adica, una care poate ca este prea cunoscuta pentru a mai putea sa ofere vreo surpriza, insa nu se stie niciodata. Probabil ca multi dintre noi am da din mana a nepasare cand am auzi despre aceasta tura, dar sa nu uitam ca atunci cand nu mai asteptam nimic vom putea sa descoperim frumusetea mersului pe bicicleta – libertatea. Mai mult decat atat, zona branului este plina de trasee de bicicleta, care merita facute pe indelete si care necesita poate vreo saptamana pentru a fi cunoscute. Mai demult, am prezentat si o varianta de traseu care sa ne duca dinspre Brasov pana in Bran ocolind cat mai mult drumurile circulate de masini, pentru ca dupa ce ajungem in Bran sa putem petrece o scurta vacanta care sa imbine traseele de bicicleta cu traseele de munte. Locuri de cort sunt binemersi iar cazari ieftine de asemenea, asa ca, de ce nu?

Cei care vor sa descopere traseele nu trebuie decat sa se uite pe harta dupa drumurile ce pleaca din Bran spre  Simon, Poarta, Moeciu, Fundata sau din Poarta Dambovicioarei spre Iezer si Fagaras. Chiar si Pasul Rucar-Bran, facut pe asfalt, poate sa fie un traseu bun, asta daca nu luam seama prea mult la traficul auto.

Pentru mine traseul de la Moeciu a reprezentat o provocare fiindca am sperat sua am vrut sa sper ca drumul forestier ce continua drumul asfaltat din Moeciu de Sus ma va duce destul de mult in Muntii Bucegi pentru ca apo cu bicicleta in spinare sa pot sa ies in zona alpina fara ca totusi sa duc in spate prea mult bicicleta. Si intr adevat drumul forestier continua mulr in munte, insa sunt cateva portiuni unde se impotmoleste, pentru ca apoi cararea sa se transforme intr-una de picior, extrem de dificila, imposibila pentru bicicleta. Timpul nu mi a permis sa merg pe carare pana la capat pentru a vedea unde va deveni traseul din nou accesibil pentru bicicleta, asa ca, am ramas dator cu o continuare pentru anul viitor.

Traseul ar fi trebuit sa fie in felul urmator – Bran – Moeciu de Sus – Saua Strunga – Pestera.

Dificultatea a stat, asa cum am spus, in trecerea dintre Moeciu de Sus si Saua Strunga!

Iata cateva poze de pe traseu –

Leave a Reply

