O noua aventura

Suna tare pretentios titlul si intr un fel chiar am vrut sa fi asa, fiindca este vorba despre multa zapada, frig, cer albastru si efort. Anul acesta iarna a fost foarte frumoasa – zapada mare, ninsori din belsug si friguri zdravene, chiar indelungate – ar fi fost pacat sa o petrec la adapost de toate acestea, iar cum bicicleta am pus-o in cui deocamdata, am avut norocul sa descopar o alta forma de a face miscare, de a cunoaste noi locuri si noi oameni.

Este vorba despre skiul de tura!

Pana anul trecut nu l practicasem, insa acum mi se pare ca este pacat sa parcurg un traseu de munte iarna fara sa ma folosesc de pieile de foca, care imi permit sa urc pe skiuri si sa parcurg zone care altfel, adica doar in bocanci, ar fi fost imposibil de parcurs. Dar mai mult decat orice mi se pare ca este o forma de miscare care ma tine aproape de bicicleta. Ca si cu aceasta, se pot face doar trasee de antrenament, adica sa urci pe o partie, cum ar fi Clabucetul, din Predeal, sau pana la Cabana Postavarul, dar si sa mergi pe trasee montane mai dificile, iar asta in functie de rezistenta fizica a fiecaruia.

Pentru mai multe mie mi a placut ce am citi si aici. De fapt acesta a fost locul unde am aflat de skiurile de tura prima data –

Dinu Mititeanu

 

Leave a Reply

