Tunelul

Cea mai buna imagine a lipsei de timp este tunelul, fiindca atunci cand sunt grabit, cand mi se pare ca nu mai reusesc sa fac ceea ce mi-am propus, am impresia ca am patruns intr-un tunel cu peretii luciosi si luminosi, intr-un tunel care nu imi mai permite sa ma duc nici inspre dreapta, nici inspre stanga, ci doar inainte, fara sa ma mai pot abate de la drumul acesta drept, care nu ma duce decat inainte, unde, poate, la un moment dat, voi reusi sa explodez si sa ma raspandesc in toate directiile, intr-o completa nepasare legata de timp sau spatiu…

Leave a Reply

